2009年4月30日星期四

廉价兼职

公司嘅同事都好勤力嘅,除咗返工之外,仲會经常响外出拿啲加工品返屋企做赚啲零用钱嚟使使。近朱者赤,我都系返家后做加工赚啲钱嚟买糖食嘅师奶。

早前有拿啲衣夹返去做,以为容易做,做咗之后正知道,要加铁、排好、包装好多步骤,做咗2~3个礼拜,出粮都唔够7蚊,连电费都sik 买。之后拿公司发出嚟做嘅电子零件都好啲,慢慢做,做咗一个月,都有25蚊,算唔错啦。不过我家老霸王日哦夜哦我,得闲休息仲好啦,做到咁夜都唔瞓,嗮精神。 唉~我都知到老爺嘅用心嘅,都系自己嗱嚟搞!!

点知寻日同事又拿咗点嘢嚟做,我眼唔好,又想赚啲钱就试下好唔好揾啦,点知真系捉虫入屎忽。寻晚做咗近3粒钟,计一计正话做咗50只,再算一算得到嘅工钱,哇老~真系真系 抵死咯,坐到我腰骨都直买正话得个3角钱(0.65/100*50=0.325),真啰命咯!

点都好啦,拿咗200张金纸,200只元宝点都要做买落去交货嘅啦,下次真系要睇定啲,咁难揾嘅都系要好好三思过正做啰!

揾食真系好艰难好艰难啊!!

7 条评论:

李逸迷 说...

笑瓜我鸟。。。。。。

海市蜃樓 说...

你真係囖嚟賤,咁嘅兼職都撈埋!

May 说...

钱搵5晒噶!做佐整日,返到屋还要做?
早3年前,我都罗过野回家做
工钱还好过你好多添。。
不过好赶工,3日要你赶500份喔,一日做到半夜2点都做5到一百份喔!
那时是粘广告纸,d胶水都5粘的,做到我火滚。。做佐几单5同的野,都有80几皮,
之后我就没做咯,老公话见到我辛苦,米做啦!
有份工好易做的,介绍给你
米就打老公斧头咯!间中打下斧头,
下半世5使优,哇咔咔!

花罗汉 说...

peter:好好笑咩?冇边啦,揾食难!

海市蜃楼:开始以为好简单,点知系揾咗自己笨!!

may:我老公冇用斧头嘅,所以我揾唔到嚟打!哈哈!

沈伊 说...

花姐,咁又何必呢??

沈伊 说...

我叫你唔好捻五三五四,冇叫你拿苦嚟辛哦!

花罗汉 说...

伊伊:多啲嘢做唔會稔5354嘛!!哈哈
我的是玩玩下,折爽只啦,停工咗啦!