2008年6月30日星期一

包裹收到喇!!

侠弟,你专程寄俾我嘅包裹我收到咗啦,实在太高兴喇,发梦都估唔到会收到素未谋面朋友嘅礼物!但系实在稔唔通点解你要送嘢俾我叻??我需唔需要回礼叻??礼尚往来喔,如果唔回我咪好小家,呵呵!

其他人知道我收到咗你送嘅礼物唔知会唔会吃醋叻,尤其系小傻强 ,呵呵!睇到呢度傻强梗系头上冒烟,ceah嗮火果个。哇咔咔咔咔!!

平时冇么睇书嘅我,一年都无睇一本书,家下侠弟你一下就寄几本嚟,都唔知要花几长时间正睇完咯,为咗侠弟嘅一番心意,我绝对唔会令你失望嘅,点都会俾心机睇嗮佢嘅,因为尼份礼物实在太有意义啦。

侠弟,多谢嗮啦!!

P/S:小傻强,话俾你知啦,侠弟果然冇讲大话,真系住系32楼B座嘅。呵呵

11 条评论:

横眉侠 说...

小小结缘礼物,望能笑納!花姐唔哂回礼,日日“身体健康、诸事可口又可乐”,就係俾侠弟最好嘅礼物!

Akira 思胜 说...

哇, 你的网友对你真好呢!!!

Ohbin 说...

哇。。。。好有心哦!

ang ang 说...

好羡慕哦!

May Chew 说...

你两只野,几时互拿地址,玩寄野??
花姐,系米真的??

美麗師奶 说...

好有心咧~~~~~~我也要,哈哈。

小傻強 说...

我何止頭上冒煙,簡直係8空冒煙添!

我唔濟!我唔濟!我要睇32樓B座~!

幸运猪走天涯 说...

强哥,死心吧!横眉不理你了!
谁叫你讲花心,活该!!!

哈哈哈哈!

Vincent Cho 说...

叫不爱看书的人看书,不就拉牛上树吗?哈哈哈哈!=P

花罗汉 说...

侠弟:真系多谢嗮啦,得闲嚟冷甲我煲啊宝靓汤过你饮。呵呵

akira、ohbin、ang ang:不好羡慕哦,你们也会找到知心的一个喔!

may:唔通仲有假嘅咩!哈哈

师奶:迟点我介绍他给你认识,你再向他要。哈哈

傻强:你至铲上去所有JAGUNG附近嘅32楼B座逐间揾,一定可以见到佢架喇!

猪猪:系咯,傻强咁滥交,你都开始要疏远他了。哈哈!傻强又开始ceah火咯!!

vincent:他在培养我多看书叻,你也鼓励一下,也寄几本来吧。哈哈

小傻強 说...

我索性揸架飛機飛去果兩棟包黍附近rong,見32樓就一於鏟落去!